ماراتن گیلان بعد از مشهد به سوی کربلا میدود و تجلیل از امیر رنجی در اداره ورزش و جوانان خمام. ماراتن گیلان بعد از مشهد به سوی کربلا میدود و تجلیل از امیر رنجی در اداره ورزش و جوانان خمام.
اطلاعات راجب دو و میدانی.سفارش اطلاعات دو میدانی برای شما.جدید ترین خبر های روز گیلان،ایران،آسیا و جهان رو با ما همراه باشید.
تاریخ : دو شنبه 11 دی 1391
نویسنده : وحید مهدوی

در چند ماه اخیر که ولادت امام رضا(ع) بود  دوندگان دوی ماراتن گیلان به سوی مشهد دویدند.در مسابقات(شبیه به مسابقه) مارتن 3 دونده در 14 روز با کوشش فراروان از حرم خواهر امام رشت به سوی حرم امام رضا دویدند.که با برنامه ریزی این دونده ها با چند ساعات کم،خواب شب رو گزراندن.یکی از دوندگان گیلانی به نام امیر رنجی دونده ی خمامی که عکس این دلیر دونده رو می توید در زیر این مطالب مشاهده کنید.

و در خبر دوم درباره ي اين موضوع

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید دفاع مقدس ، امیر رنجی دونده خمامی به همراه چند دونده دیگر ، از شهرستان رشت به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) دویدند . این حرکت ارزشمند و زیبا با استقبال مردم و مسئولین همراه بود . به مناسبت این حرکت ارزشمند اداره ورزش و جوانان شهر خمام برای وی مراسم تجلیل برپا کرد و از زحمات این عزیز قدردانی کردند . احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر خمام در شروع مراسم  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخنرانی خود را آغاز کرد و در ادامه به تشویق و تحسین  امیر رنجی این جوان برومند پرداخت . این مراسم با حضور بخشدار ، رئیس شورای بخش و مسئول سیاسی انتظامی شهر خمام و همچنین حضور احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهر خمام به همراه رؤسای چند هیئت ورزش برگزار شد. در پایان این مراسم از امیر رنجی با اهداء هدایی نقدی و غیر نقدی تقدیر بعمل آمد . رنجی در گفت و گویی کوتاه درباره انگیزه خود گفت : ما حرکت حرم تا حرم را به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام دادیم و امیدوارم توانسته باشیم تا حدودی به وظیفه خود عمل کرده باشیم.

همچنین این دوندگان به زود به سوی کربلا حرم امام حسین میدوند.

و زمان حرکت این دوندگان در همین وبلاگ نمایش داده میشود.




|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
برچسب‌ها: amir ranji , امیر رنجی , ماراتن , گیلان , کربلا , دوومیدانی , مشهد , امير رنجي دونده , دوندگان دوميداني , دونده , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ خودتون خوش اومدید.جدید ترین خبر ها رو با ما همراه باشید.نظر یادتون نره.